Put srpskih branilaca 17, 78000 Banja Luka

}

Pon-Pet 07:00 - 15:00

milami@blic.net

051/385-926

066/118-877

O NAMA

Home / O NAMA

MILAMI DOO

veze koje traju

Milami d.o.o. Banja Luka, društvo sa ograničenom odgovornošću za transport, trgovinu i usluge,  osnovano je 01.10.2003. godine. Preduzeće Milami d.o.o. Banja Luka se bavi proizvodnjom proizvoda od žice – mreže, ogradni paneli, farmer pletiva, bodljikava žica, žice za zatezanje, zatim stubove, kapije i spojnice. Preduzeće posluje već 16 godina na tržištu Bosne i Hercegovine, pri čemu je jednom izvršilo promjenu djelatnosti.

Od oktobra 2003. godine pa do jula 2005. godine,  preduzeće Milami d.o.o. se bavilo prevozom robe u drumskom saobraćaju. Jula 2005. godine, dolazi se na ideju za kupovinom mašina za pletenje proizvoda od žice. Od tada pa do danas, preduzeće kontinuirano proširuje svoju proizvodnju, nabavkom pretežno novih mašina. Konstantnim ispitivanjem tržišta uvode se novi proizvodi.

MILAMI DOO

ZASTO IZABRATI NAS

U svom poslovanju, preduzeće Milami d.o.o. djeluje na dva tržišta: tržištu nabavke i tržištu prodaje. Na tržištu nabavke, preduzeće Milami d.o.o. ima stalne poslovne partnere – dobavljače, od kojih nabavlja neophodne mašine, opremu i repromaterijal. Dobavljači i adekvatan odnos sa njima je izuzetno važan u poslovanju preduzeća, budući da može značajno uticati na nabavnu cijenu opreme i repromaterijala, a samim tim i na povećanje ili smanjenje troškova nabavke.

Preduzeće ulaže napore i nastoji svakodnevno unaprijediti svoje poslovanje, odnosno nabavku opreme i repromaterijala, odnose sa kupcima, kvalitet proizvoda i usluga kao i cijene, kako bi postalo i održalo poziciju lidera u ovom segmentu tržišta. 

1000

Klijenata

100%

Profesionalni

100%

Kvalitet

veze koje traju

naša strategija poslovanja

U poslovanju preduzeća Milami d.o.o. definisane su određene strategije poslovanja, čijom se primjenom nastoje zadovoljiti određene tehničke i zakonske norme, upravljanje zaposlenima, dobavljačima i kupcima, kao i postizanje sinergije cjelokupnog poslovanja preduzeća.

Z

Dobri poslovni odnosi

  • Održavanje dobrih poslovnih odnosa sa dobavljačima u cilju nabavke opreme i repromaterijala po što povoljnijim cijenama i uslovima plaćanja, što na kraju utiče na formiranje niže prodajne cijene gotovih proizvoda preduzeća.
Z

Koordinacija zaposlenih

  • Adekvatna koordinacija zaposlenih u proizvodnji, odnosno svaki radnik ima dnevne, sedmične i mjesečne proizvodne planove, kako bi se ispoštovali vremenski rokovi i izbjegla kašnjenja u isporuci proizvoda.
Z

Nagrade

  • Nagrađivanje radnika u cilju njihove stimulacije za što bolje obavljanje radnih zadataka.
Z

Strategija

  • Razvoj strategija za jačanje unutrašnjih snaga preduzeća i smanjenje slabosti na najmanju moguću mjeru.
Z

Istraživanje tržišta

  • Kontinuirano istraživanje tržišta u cilju sticanja saznanja o željama i potrebama kupaca, u cilju nalaženja novih izvora, odnosno dobavljača opreme i repromaterijala.

ISPORUKA KUPCU

PROIZVODNJA

POŠALJI UPIT

PRIJEM NARUDZBE

Kreiranje ponude

OBRADA NARUDZBE

PROCES NARUDZBE

Proces narudzbe

Interna komunikacija i prijem narudžbi

Proces komuniciranja u preduzeću Milami d.o.o. se odvija lično, kao i putem mail-a i telefona. Radnik u administraciji prima narudžbe od kupaca, pri čemu se definišu svi elementi narudžbe i zajedno sa svim bitnim podacima, dostavlja naloge radnicima u proizvodnji. Radnici u proizvodnji, na osnovu dostavljenih podataka o vrsti proizvoda, količinama i rokovima, raspoređuju i planiraju proizvodne aktivnosti. Nakon završetka proizvodnje i skladištenja proizvoda, dostavljaju povratnu informaciju o završetku proizvodnje proizvoda radniku u administraciji.  Nakon obavještenja o završenoj proizvodnji, radnik iz administracije stupa u kontakt sa kupcima, obavještavajući ih o završetku proizvoda.